mandag, juli 03, 2006

100 om mig

Er inspireret af Moccapigen.

  1. jeg er 30 år, men kun af alder
  2. Hader når mænd spørg om jeg er ægte blondine ( blondt hår )
  3. Jeg tror på at respekt er lige så vigtig som tillid
  4. Når jeg har tillid til et menneske er det fuldkommen og blindt
  5. Jeg kan godt lide at være sammen med andre mennesker
  6. på trods af det mener min psykolog jeg lider af socialfobi
  7. Jeg er blevet bedre til at fortælle andre når jeg kan lide dem
  8. - det skræmmer nogen gange folk
  9. Pepsi max er min last
  10. Drikker sjældent, jeg hader at være fuld
  11. Jeg elsker at kører stærkt
  12. gør det alt for tit
  13. B.S.Christansen synes jeg er sej, ham kan man kun have respekt for
  14. Jeg har et voldsomt temperament
  15. Kan godt lide børn
  16. vil ikke have nogen selv
  17. Savner en mand at søge tryghed hos
  18. er villig til at dø for dem jeg holder af
  19. bogstavelig talt
  20. Elsker musik og bøger
  21. er begyndt at forærer væk af dem jeg har ( ellers har jeg ikke plads nok )
  22. har kun brækket noget en gang
  23. mit venstre håndled, på en ferie til Kreta
  24. Elsker når folk siger de holder af mig,
  25. og mener det
  26. Har ingen drømme om at blive rig eller berømt
  27. håber jeg dør mæt af dage
  28. hele min familie er knusere
  29. jeg lider ikke af kropsforskrækkelse
  30. husker som en si
  31. undtagen åndsvage informationer jeg ikke kan bruge til noget
  32. jeg er B-menneske, med et A-menneskes indre vækkeur
  33. Jeg elsker fis og ballade
  34. noget af det smukkeste jeg ved er smilet i en andens øjne
  35. jeg kan ikke pifte
  36. jeg knækker fingre næsten konstant
  37. endda i søvne
  38. jeg bliver faktisk aldrig misundelig
  39. hvilket nogen gange ærger mig
  40. det værste jeg ved er at komme til at såre nogen
  41. hvis jeg har gode nyheder vil jeg dele dem med verden
  42. har jeg dårlige holder jeg dem for mig selv
  43. jeg kan sagtens holde på en hemmelighed
  44. at se Sanne live er nr 1 og 2 på listen over mine fedeste koncertoplevelser
  45. at se Turn on tina er nummer 3
  46. jeg har kun en top tre liste over fede koncertoplevelser
  47. jeg savner til tider stilheden ( lider af tinitus)
  48. Når en mand kan få mig til at slappe af og grine, så er jeg solgt
  49. min drømmerejse går til Australien
  50. livet er fuld af små øjeblikke
  51. nogen gange er de ovre inden man opdager dem
  52. når jeg er skuffet brokker jeg mig højlydt
  53. jeg hader folk der fedter for chefen
  54. bagtaleri kan gøre mig rasende
  55. jeg tror på Einsteins relativitetsteori
  56. men jeg fatter den ikke
  57. jeg tror også på jorden er rund
  58. men er for doven til at chekke
  59. jeg kan næsten gå i panik hvis jeg ikke har adgang til internettet
  60. dog ikke når jeg er på ferie
  61. jeg mener livet er for kort til at ærge sig over det man ikke fik gjort
  62. mit livs kærlighed har jeg mødt til
  63. og sagt farvel til igen
  64. Jeg er fan af Pink
  65. En af mine veninder har svoret aldrig at se gyserfilm med mig igen
  66. ødelagde Halloween ved at grine hele vejen igennem
  67. faldt i søvn til The Ring
  68. Elsker gamle sort/hvid hollywoodfilm
  69. Emma Thomsen er en af mine ynglingsskuespillere
  70. Jeg har skrevet Water Rats fanfic
  71. Jeg tror ikke på at nogen er perfekt
  72. Noget af det værste jeg ved er folk der er inkompetente
  73. Jeg nyder at hører andre fortælle om deres liv
  74. Racisme er dumhed vist frem for verden
  75. Jeg er meget stædig
  76. Jeg er glad for de græske ø'er
  77. har holdt ferie der en del gange
  78. Har en dårlig vane med at falde i søvn, når jeg sidder i et fly der er ved at lette
  79. Har prøvet en nødlanding
  80. er Dean Koontz fan
  81. synes at Bill Clinton er den bedste amerikanske præsident nogensinde
  82. jeg er gadget freak
  83. elsker dyr
  84. har fået at vide at jeg taler engelsk med accent
  85. har aldrig boet i udlandet
  86. har kun ejet biler af mærket Opel
  87. Er vild med hurtige biler
  88. Ville være politibetjent da jeg var barn
  89. Tror på at man skal fortælle sine venner man holder af dem.
  90. drikker aldrig kaffe, da jeg ikke kan lide smagen.
  91. Nyder en rigtig god kop the
  92. har aldig set Borte med Blæsten
  93. er ikke havemenneske
  94. kan godt lide at lave mad
  95. misser altid de gode fotografimuligheder da jeg ikke får mit kamera med
  96. kunne godt lide gymnasiet
  97. men savner det ikke
  98. bruger sjældent makeup
  99. synes ikke det var nemt at lave de 100
  100. men nu er jeg færdig.

Ingen kommentarer: