tirsdag, maj 09, 2006

Kommunalt møde

I dag har jeg haft den "ære" at, møde min socialrådgiver for første gang. Det er faktisk første gang jeg stifter bekendskab med det kommunale. Har godt nok prøvet at gå arbejdsledig før, men aldrig været på kommunen. Det var kun A-kassen.
Men idag har jeg så været til et formøde, for at bestemme hvad der skal ske fremover.
Alt dette skyldes at jeg fornylig, er blevet fyret, pga for mange sygedage. Disse sygedage skyldes depression, som er kommet som følge af langvarig mobning på arbejdspladsen.
Så skal jeg hele møllen igennem, ikke ligefrem noget jeg ser frem til.
Fik dog at vide at jeg skal kontakte min fagforening, da depressionen skal anmeldes som arbejdsskade. Ok den havde jeg ikke lige set, komme ind fra højre. Ikke at jeg tror på jeg har en kats chance i en dobermankennel, men for at blive indstillet til mulig revalidering skal det altså meldes.
Jeg vil ikke sige at mødet var ubehageligt, men jeg har da prøvet en hel del ting. Som jeg syntes var behageligere.
Det mest behagelige var at kunne gå derfra, efter at have tilbragt en time i et ulideligt varmt lokale. Hvorfor rådgiveren ikke åbnede vinduet fatter jeg ikke, for lige præcis varme er ikke det der slår mig ud.
Ellers har dagen været stille. Jeg har dog endelig fået lavet mit feed til blogbot.dk. Hvilket jeg nu har bavlet med i et par dage. Og som sædvanligt var det så nemt, som at klø sig i nakken.

Ingen kommentarer: