onsdag, maj 03, 2006

Længe ventet

Endelig fik jeg mine længe ventede ram, dvs jeg har måtte købe dem et andet sted.
Der er ikke noget jeg hader værre end dårlig service, og bare fordi man er et netfirma. Ja så giver det altså efter min mening ikke ret til at skide på folk.
Og hvad er der egentlig sket med det stykke papir man underskrev på førhen. Her stod posten med en kuglepen og en lille pda. Jeg er helt med på ideén med pda'en, synes det er en kanon ide. Men helt ærligt, så stik da manden andet end en kuglepen. Det virker lidt for Georg Gearløs agtigt.
Ellers er dagen gået med at nyde vejret, og komme overens med at jeg ikke skal på arbejde igen. I hvert fald ikke lige forløbig. Fedt er der sikkert nogen der tænker, og det synes jeg også oprindeligt. Men nu, jeg ved det ikke helt.
Har altid været i sving med et eller andet. Bortset fra ferier, så det føles lidt underligt lige pludselig bare at have fri. Men kommer nok til at nyde sommeren.

Ingen kommentarer: