mandag, maj 22, 2006

Sol eller regn

Jeg elsker sol og varme, intet er bedre end kunne sidde i haven til sent ud på natten i shorts og t-shirt. At tage til stranden, bade og ellers ligge og blive gennemvarm.
At grille med familie og venner, få vendt livet på en afslappet og hyggelig måde efter en dag fyldt med solskin. At se tågen ligge i de lave dele af marker og skove, mens solen står op.

Når alt det er sagt, så.....

Æællsskkeerr jeg tordenvejr. Jeg synes det er så hyggeligt, lige til at nyde. De utrolige kræfter der bliver sluppet løs, det flotte skue det er at se.
Jeg kan da også blive forskrækket i et tordenvejr, især når lynene slår ned tæt på. Men alligevel holder jeg af det, det er et flot skue.
Det er selvfølgelig bedst med et rigtig sommertordenvejr, sådan efter en måned med 30 grader. Hvor det rigtig kan knitre, og hvor jorden rigtig har brug for det.
Så er der intet bedre end at gå ud bagefter, luften er renset og alt er friskt på en anden måde.

Og en gang i mellem har alting brug for at blive skyllet af, så vi kan se det på en ny måde

Ingen kommentarer: