fredag, maj 19, 2006

Fredagens dagsplan

Så er det endelig fredag, og dermed er weekenden skudt i gang.
Dagen i dag, ja den er brugt i godt selskab. Det synes jeg da i hvertfald.
Dagen startede med at jeg besøgte min veninde, tog lidt morgenbrød med. Vi snakkede hele formiddagen væk, om alt og intet. Meningen med livet, som Douglas Adams har slået fast er 3. Om det at starte på en uddannelse, eller søge job. Om forhold, mænd, følelser, vejret, hendes græsplæne ( ja du læste rigtig hendes græsplæne ), som sagt alt og intet.
Kørte derfra lidt over middag, med humøret i top. For selvom vi begge skulle have en dårlig dag, ja så ender vi nu altid med at trække på smilebåndet.
Og er man ked af det, så er der ikke bedre venner end dem der kan få dig til at grine.

Måske er det derfor jeg ikke har nogen kæreste, for krav nummer 1 eller i det hele taget er at han kan få mig til at grine.

Var lige hjemme og vende, ligeså meget for at få købt ind til weekenden. Få ryddet en lille smule op, selvom det ikke var meget.
Kørte så over for at passe min ædste storesøster, da hun fik kemo i mandags. Så hun har ikke meget energi i de her dage, men det vender heldigvis snart.

Og nu ja nu vil jeg sætte mig og slappe, hygge med hunden som ligger her ved siden af mig.

Til alle der læser denne blog.

God weekend !

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey Hunløve... Iflg den gode hr. Adams, er meningen med livet nu ikke 3, men derimod 47!

Hunløven sagde ...

My bad !
Jeg undskylder, du har selvfølgelig ret. Pinligt når man har bogen på hylden.