tirsdag, juni 13, 2006

Hvor heldig må man være !!!!

Dagen startede helt godt, sov godt på trods af varmen.
Har nydt solen i haven, med en god bog. Alt sammen fint.
Så fik jeg den ide at jeg godt kunne bruge en gang massage. Så jeg fik overtalt mine forældre til at give mig deres tid.
Jeg kørte glad og fro afsted, kom frem, parkerede bilen. Det er en privat og det foregår i hans hjem, så bilen stod i deres indkørsel. Det er ude på landet, så ingen nabo lige ved siden af.
Stiller bilen, lader min mobil og pung ligge, som jeg altid gør.
Vinduet er rullet meget langt op, men ikke lukket på grund af varmen.
Bilen låst, og jeg går ind og får min massage.
Dejligt, godt afslappet bagefter går jeg tilbage til min bil, ikke engang en halv time senere.
Vinduet er længere nede, bilen ulåst. Men det tænker jeg ikke over, for det kunne jo være jeg havde glemt det.
Min mobil er væk, stjålet sammen med 50 kroner.
Pengene er jeg ligeglad med, herregud 50 kroner. Men min nye mobil, som koster ca 2000,- og som jeg knap nok har haft i 14 dage er VÆK !!!
Alle mine numre på folk, oplysninger, billeder, musik alt er væk. HELT ÆRLIGT hvad er det for nogen store spasserrøve der gør sådan noget. Om ikke andet kunne de sg da have efterladt simkortet. Der ligger numrene.
Har fået spærret nummeret, ha ha tag den. I/du nåede at kunne bruge den i max en halv time.
Men alligevel. Så i morgen bliver jeg nødt til at ringe til forsikringen.
Oven i står jeg og måske rejser på ferie i en uge, i næste uge. Helt ærligt, det er simpelthen for surt.
Så kørte ud til min veninde, vi lavede noget mad, hyggede, legede med hendes søn. Snakkede om løst og fast. Det fik mig til at slappe lidt af.
Men for fanden hvor er jeg pisse sur.
Hvorfor er der nogen mennesker der bare ikke kan lade andres ting være i fred.
Narrøve, få jer dog et liv, og lad mine ting være.

Ingen kommentarer: