fredag, juni 16, 2006

mobilnumre

Der er ikke noget mere irriterende end at skulle lægge alle sine telfonnumre ind på mobilen igen. Til alt held har jeg opdaget, at jeg på et tidspunkt har fået printet dem ud. Så i stedet for at skulle lede på nettet og ringe rundt, så skal jeg bare taste dem ind nu. Det er da en lille trøst.

Samtidig kan jeg se The Odd couple, der er jo intet godt i fjernsynet. Og Jack Lemmon og Walter Mathau er altid gode for et smil. Og dette er en af de bedre film med de to sammen. Den er absolut lige så god som Sure gamle mænd.

Desværre fik nogen den dårlige ide, at lave en 2'er af denne film. Den er absolut dårlig, og lavet alt for mange år senere.

Nå jeg må tilbage til min mobil.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hov nej... Check www.zyb.com, der kan du først eksportere alle dine mobilnumre og så importere dem igen på den nye telefon.

Se også
www.mxchange.dk/artikel.php?artikel=zyb