torsdag, juli 06, 2006

Færdig for i dag.

Endelig er det tid til at sætte sig ned, smide benene op og slappe.
Har nået alle de ting der skulle nås i dag. Har været til kontaktlinsetjek, på apoteket, fået benzin både til plænklipperen og bilen. Har fået bestilt tid hos frisøren, fået snakket med min diabetesvejleder. Fået sendt de breve der skulle afsted. Fået ryddet op, og vasket al vasketøjet som nu hænger til tørrer.
Har fået slået græsplænen, og nevet de døde hoveder af roserne, fået vandet rododendronerne.
Fået lagt rent på sengen, noget som er jo sker ret tit i denne tid, og som er kanon.
Fået snakket med min veninde, har fået ryddet op i indboksen i outlook. Fået ryddet op i alle de papirer der lå på skrivebordet, og sat dem i de rigtige ringbind.
Men nu vil jeg sætte mig ind i sofaen og håbe på at jeg snart holder op med at svede. I hvertfald nok til at det kan betale sig at tage det tredie og sidste bad i dag.
Men der går nok en time eller to.
Så måske jeg skulle få læst min bog færdig, eller sætte en god film på. Er ret sikker på at der ikke er noget der vil interesse mig på alle de kanaler jeg har.

Ingen kommentarer: