lørdag, juli 08, 2006

kom i godt humør dag

I dag har det da heldigvis været lidt køligere, selvom det nu ikke har gjort at mit aktivitets niveau er fløjet gennem loftet.
Faktisk har jeg sovet en del af dagen, men når man er vågen om natten er der vel at forvente.
Har tullet rundt det meste af dagen, hvilket er rart af få lov til en gang i mellem. Har tullet så meget at jeg stadig render rundt i nattøj. Skal ærligt indrømme at jeg har nydt det.
Har også nydt at telefonen faktisk ikke har ringet noget videre i dag. Så verden har været min egen, og dagen har kunnet forme sig som jeg ville have den til.
Har sagt så lidt, at da min veninde ringede, troede at hun havde vækket mig. Hvilket hun nu ikke gjorde.
Hun spurgte til mit humør, skal lige siges at jeg lider af depression, men er under behandling.
Kunne jo kun sige at det var ok, men jeg havde en væk fra verden dag.
Faktisk vil jeg ligefrem sige at det har hjulpet på mit humør, at have sådan en dag. En dag hvor det kun er mig der bestemmer.
Det kan i hvertfald anbefales, især til dem der er stressede.
Tag en dag, hvor du render rundt og laver ingenting. Vil du sove, så sover du, have noget at spise, ja så spis cornflakes til aftensmad hvis det er det du har lyst til.
Sådan en dag som man ville have som barn, hvor man kunne gøre lige hvad man ville, når man ville.
Så i dag er en kom i godt humør dag.

Ingen kommentarer: