tirsdag, juli 04, 2006

Lidt i ly

Har søgt lidt ly fra solen, som har besluttet sig for at forandre min have til en sauna. En af de ting jeg nyder ved min have er at den er lukket, med buske og hæk. Det gør at man kan sidde og nyde den rimelig tidligt på året, da det ikke blæser så meget.
Men desværre gør det også at den om sommeren har det med at blive ret varm. Hvilket egentlig ikke gør noget, når man som jeg elsker varme.
Men i dag har jeg valgt at tilbringe lidt tid foran pc'en i blogland.
Hvis jeg er heldig får jeg lavede de 100 færdig inden jeg igen føler trang til at gå udenfor.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er godt nok varmt!!! :-)

Jeg elsker også varme, men for en gangs skyld nyder jeg mit bondehus med de kølige klinkegulve indimellem ;-)

Knus

Hunløven sagde ...

Ville ønske det var mig der var ejer af et par kølige klinkegulve. Det sted med det koldeste gulv er badeværelset, ikke det sted man sætter sig ned og "hygger".
Knus

Anonym sagde ...

Du ville ikke være glad for dem om vinteren ;-)))