tirsdag, juli 04, 2006

Will og Grace

Selvom at vejret er så fantastisk, at det nærmest er en forbrydelse at være indenfor. Ja så skulle jeg ind for at have en smule at spise. Fik tændt for fjernsynet, som mest bliver brugt til at se dvd på i øjeblikket.
Til alt held fik jeg tændt for den kanal hvor der var Will og Grace. En af de få amerikanske komedieserier, jeg personligt gider at se mere end et par afsnit af.
Ikke kun Will og Grace's coafhængige forhold finder jeg morsomt. Men serien er krydret med fantastisk morsomme biroller. Som Karen, som har nogle utrolig morsomme kommentarer, one-liners og en tunge så skarp at den ville kunne bruges som barberblad.
Jack som er overbøsset, ikke den skarpeste ske i skuffen men alligevel sætter fingeren direkte i det bløde punkt. Han er den ven alle ville hade at have, men ikke ville kunne undvære.
Rosiario er den mest loyale hushjælp nogen ville kunne få. Men hendes skænderier med Karen, og kommentarer til alt er kanon.
Indrømmer det, jeg er Will og Grace fan.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kender ikke så godt Will & Grace. Men i sin tid var jeg meget vild med Ellen DeGeneres serien.

Den eneste serie, jeg for alvor kan kaldes fan af er og bliver "Sex & the City". Jeg har ALLE sæsonerne på DVD og har set den flere gange. Faktisk tror jeg det er ved at være tid til endnu et gensyn snart ;-)

Ak ja, vi har alle vore laster!

Hunløven sagde ...

Jeg vil give dig ret i at Sex and the city er en kanon serie. Desværre har jeg dog ikke haft mulighed for at se alle afsnit.
Den eneste serie jeg til dato har investeret i på dvd er Dinnerladies. Som desværre aldrig er blevet sendt på nogle danske kanaler, så vidt jeg ved.
Og da den er uden tekster, får jeg mulighed for at øve mit engelske.

Anonym sagde ...

Jeg har dem alle! Vi må sørge for, at du en dag bliver opdateret i
"S & C"!!

:-)