søndag, juli 02, 2006

Prøv en gang

Hvornår har du sidst fortalt dine venner hvad de betyder for dig ?
Jeg kan med lidt stolthed sige, at det har jeg gjort i dag. Jeg sendte min bedste veninde en mail, hvori jeg fortalte hvor et fantastisk menneske hun er. Og hvor taknemmelig jeg er for at kende hende. Og selvom det er rart at få sådan en sådan mail, ja så er det lige så godt at skrive den. Det gør at man ved, at man gør en person som man holder af, glad. Det er noget af det bedste man kan vide.
Men nogen gange glemmer man desværre at gøre det, og nogen gange kan det næsten blive for sent inden man kommer i tanke om at gøre det.
De første gange jeg fortalte en ven eller veninden, hvor meget jeg holdt af dem. Ja det var underligt, og jeg var da også lidt pinligt berørt over det. Men jo flere gange man gør det, jo nemmere og naturligere bliver det.

Det eneste jeg kan sige er at du skulle prøve det, hvis du altså ikke allerede har.

Ingen kommentarer: