fredag, september 01, 2006

Færdig for i dag

Har lige taget den sidste kage ud af ovenen, og selvom den ser yderst mærkværdig ud, ja så bliver det ikke bedre.





Har været hjemme hos mine forældre og spise til aften, vi var alle samlet. Det vil sige, på nær min niece, som er på efterskolen i denne weekend. Men ellers os alle sammen, til flæskesteg som mor laver den.

Næsten alt er klart til i morgen, hvor jeg holder fødselsdag for de nærmeste, moster, onkel, morbror, tante, fætre og kusiner. Mangler sådan set bare at få sat bord og stole op. Men det må vente til i morgen formiddag. Det er ikke noget jeg orker at rode med nu.

Lige nu har jeg en mega hovedpine, som jeg ikke helt kan bestemme om er pga. spændinger eller for højt blodsukker. Jeg håber ikke det sidste, hvilket heller ikke burde passe. Men har lært at jeg med de piller jeg tager i øjeblikket intet kan regne med.


Så den står på ekstra insulin inden sengetid. Og et par hovedepinepiller.
Samt noget at sove på, da jeg ikke har sovet meget eller godt de sidste 4-5 nætter.
Noget jeg aldrig kan hvis, f.eks min veninde har det skidt. Hvilket er lidt tilfældet her på det sidste.

Men da jeg får gæster i morgen, er jeg nødt til at få sovet. Om ikke andet så bare 5 timer, hvilket vil være luksus.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kæmpe - forsinket! - fødselsdagshilsen!!!

Må dit nye år bringe dig lykke og glæde, velstand og veltilpashed :-)

Kæmpeknus fra

Henriette