tirsdag, september 26, 2006

Hvor længe....

Søndagen kom og gik, stadig i sygdommens tegn. Og jeg måtte sande at der ikke blev nogen undervisning til mig om mandagen.
Hvilket ikke var så skidt, da jeg overhovedet ikke havde energi til at læse lektier.

Mandag fik jeg dog taget mig sammen til et godt varmt bad, og til at tage rigtig mennesketøj på. Hvilket var lidt heldigt da det pludselig bankede på døren. Udenfor stod der en servicetekniker, som gerne ville have lov til at komme ind og kigge på mit net.

Så endelig er mit net og ip-telefoni blevet lavet, og skulle efter sigende ikke flippe mere.
ØØØHHHH den tror jeg så på igen. Jeg har nævnt at jeg er blåøjet, ikke ?

Nu vil jeg så vende mine trætte øjne og tunge hoved tilbage til den "fascinerende" verden af erhvervsjura. I håb om at jeg bare forstår en lille smule.

Til alt held, har min studiekammerat som kører med, sagt ja til at kører i morgen. Så jeg kan da slappe af et stykke af vejen.

Og fredag har jeg booket min læge, efter pres, så jeg kan få lyttet til lungerne da jeg lyder som en blokfløjte en eller anden puster alt for hårdt i. Og da snottet har sat sig som en gang mellemørebetændelse. Men selvom den ene trommehinde er sprunget, er der nok ikke fare for at hjerne lækker. ;-)

Ingen kommentarer: