fredag, september 29, 2006

Endelig på poterne igen

Så er jeg endelig tilbage på poterne. Det er helt rart at komme ud blandt folk igen, se hvad der rør sig uden for hjemmets fire væge.
Onsdag valgte jeg at gå i skole igen, mest fordi vil skulle starte op med et nyt fag. Nemlig erhvervsjura. Og har på fornemmelsen at jeg hellere må følge med fra start. Især efter at de første timer.

Så de sammenlagt 11 timer jeg har tilbragt på skolen, har været med en del hosten. Heldigvis har snotten da opgivet at besætte hovedet.

Desværre har jeg dog måtte bruge en del penge, for min bærbare blev ved med at bryde sammen. Og jeg må sige at til sidst stod der røg ud af ørerne på mig hver gang den gjorde det. For det betød at jeg mistede en hel dags arbejde hver gang. Og mange af mine noter er gået tabt, og har måtte genkonstrueres fra hukommelsen af. Ikke lige det der funger bedst for mig.

Så det er blevet til en ny bærbar, men en lille beskeden en. For længere strækker mine penge ikke. Men den er mere en bare lidt nødvendig, som en af lærerne sagde: "Hvis i ikke har en bærbar med, så lad være med at møde op det er spild af tid". Mere konkret kan det vel næppe siges.
Men bare den kan kører de programmer den skal, kan komme på nettet, og ellers kører fint, ja så er jeg en lille glad killing.

Selvom det holder hårdt, da lysten overhovedet ikke er der. Ja så må jeg nok hellere forlade den virtuelle verden, og få lavet noget i den virkelige.
Efter at have ligget syg, og haft nogle lange dage med en del lektier. Ja så trænger her faktisk til en kærlig hånd, ville dog ønske at det kunne være en andens. Men må nok hellere selv komme igang.

Så skal jeg lige hjem til mine forældre og kigge til katten. Jeg var så "heldig" at, jeg måtte tømme en byld på hende den anden dag. Der skal nok have været en halv kop betændelse i.
Nu hører jeg måske nogen sige, hvorfor ikke kører hende til dyrlægen.
ren og skær af den grund at den var sprunget, og så synes jeg det var bedre selv at dræne den.
Desuden er jeg den eneste der kan komme tæt på hende når hun er syg eller har ondt. Dyrlægerne skal bedøve hende, og da hun er 16 år. Ja så synes jeg det er for stor en risiko, for noget som jeg selv kan klare.

Ingen kommentarer: