fredag, september 22, 2006

Snottet

Torsdag kom og gik, med statistik og erhversøkonomi på timeplanen. Måske ikke de mest ophidsende fag, men begge nødvendige. Derfor er de nødvendigvis også en smule interresante.

Dagen i dag har jeg delvis tilbragt sammen med min søster og min niece. Vi har været på "shopping", dvs det var ikke meget shopping vi fik gjort. Men det er vel ok, når man ikke har de helt store summer at spendere.

Apropo det, så har jeg i dag fået min sidste lønseddel. Noget der selv om jeg vidste det kom, alligevel føles lidt underligt efter 7 år. Og lettere frusterende når man ikke ved, hvor man skal finde pengene til de faste udgifter.
Så nu må jeg håbe på at banken vil yde mig et lån i huset.

Oveni har jeg været så heldig, at blive forkølet og få ondt i halsen. Jubii kan man være heldig, og så samme dag.

Men der er dog rigtig gode nyheder.
Min veninde startede på hendes nye arbejde i dag, og det gik rigtig godt. Bedre nyheder kan man næsten ikke få. Især ikke eftersom hun har været nervøs for hvordan det ville gå.
Jeg er utrolig glad på hendes vegne, at hun har fundet et godt arbejde, hvor hun kommer til at arbejde med det hun kan lide og er god til.

Selvom klokken ikke er mange, ja så tror jeg at jeg snart ligger i min seng. Mest fordi jeg kan mærke hvordan mandlerne vokser og snottet er ved at indvadere hovedet.
Så den står på et par panodiler, i håb om at jeg kan få sovet og svedt noget af alle baktusserne ud.
Jeg kan jo evt tage den bærbare med i seng, i håb om at få den opdateret nok til at lægge beta-versionen af office 2007 ind.
Samt få kigget lidt mere på min gmail, som jeg har fået. Var så heldig at få en invitation fra en af dem jeg går i klasse med.

Så nu vil jeg ønske jer alle en rigtig god weekend.

Ingen kommentarer: