onsdag, september 20, 2006

Tiden flyver

Det er nu en uge siden jeg svor en pause, men kan vist ikke helt holde mig væk. Måske skal målet nærmere være, at jeg ikke skriver hver dag. Men kun en gang i mellem, et par gange om ugen f.eks.

Ugen er fløjet af sted. Et kort resume vil se ca. sådan ud.
Skole, lektier, oprydning, rengøring, familie fødselsdag, lektier, hjælp til familiemedlem og familiehygge, syg, lektier, besøg hos lægen lektier, besøg af tekniker, lektier, skole, lektier.
Ind i dette er så kastet alt for korte samtaler med min veninde, en hel del bøvl med internet, telefon, snak med pensionsselskab, og en del andre ting.

Men et hurtigt blik afslører, at lektierne har fyldt en del.
Nu er der endelig ikke nogen der skal tro, at jeg er en nørd eller at jeg får topkaraktere. Næ jeg er bare nødt til at følge ret godt med. Især i det til tider dræbende fag som hedder statestik. Der er ret meget jeg ikke kan huske eller fatter, og det med ikke lige at være med forrest i skildpaddeløbet gælder desværre også i Global og Erhvers økonomi.

Til alt held har jeg da lidt erfaring med Excel, hvilket jeg kan bruge. Men der udover er det lige nu rent slid.

Faktisk burde jeg sidde og læse statestik lige nu, men tager lige en slapper og en pepsi til at lade op på.

Så hvis nogen leder efter mig, så bare peg dem i retning af en korthåret blondine på 176 der er ved at gå til i lektier.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

En lille trøst: Surt slid plejer at lønne sig! ;-)

Knus - og god arbejdslyst!