søndag, oktober 29, 2006

Hvad skete der lige ?

Hvor er de sidste fire dage lige blevet af. Aner det ikke, det fortaber sig i tågerne.
De tåger der er dannet af alt for lidt søvn, al for mange lektier, godt spundet sammen med en god gang stress og bekymringer for en god ven.

Ikke nok med at vi fik den bundne forudsætning, som var planlagt. Og som skal afleveres senest tirsdag kl. 12:00. Næ nej, vi fik da lige kastet en statistik opgave oveni, som skal afleveres samtidig.
Vores jura-lærer var dog sød at give os, den bundne til hendes fag, en uge før tid. Så har vi lidt bedre tid til at få lavet den. Selvom det nok bliver sidst på ugen, alligevel.

Så er der de almindelige lektier, som lige skal klares ved siden af. Selv om jeg kunne ønske det, så ved jeg at det ikke er muligt, bare at skøjte lidt let hen over dem.
Det er som, undskyld udtrykket, at tisse i bukserne på en frostvejrsdag.

Den almindelige stress alt det her forudsager, ja den er til at klare. Sådan nogenlunde, da.

Oveni har jeg været bekymret for min ven. Hun skulle på konference, og manden tog med sammen med deres søn. Sidste gang de var af sted, på en sådan måde, kom de frygtelig op og skændes. Når det sker, bliver hun forståeligt ked af det, og da hun vandrer på randen til en dep fra tid til anden. Ja så bliver den gamle her sgu bekymret.

Det stress oveni den fra studiet, samt aaallllttt det andet man lige skal tage sig af. Ja det har gjort at jeg ikke har sovet særlig meget eller særlig godt de sidste fire dage.


Det positive er at: Jeg er færdig med alle opgaver og lektier. Samt af min veninde, hendes mand og barn havde en rigtig god tur. Og hun har det godt.

Så nu håber jeg bare på at få sovet i nat, så jeg kan klare endnu en uge.


Lige nu er der meget meget meget langt til den næste ferie

Ingen kommentarer: