tirsdag, oktober 31, 2006

Undervisningstimer

Nogen gange kan man godt føle sig lidt snydt. Nogen gange kan jeg godt føle mig lidt snydt, når vi får før fri fra vores lektioner.

Ikke at jeg ikke også kan synes at det er fedt at kommer før hjem.

Men når man har bruger 2 timer på transport, for at have 1½ times undervisning fordi man får før fri. Ja så kan selv jeg synes det er spild af tid at dukke op til undervisningen.

I går var sådan en dag. Vi dukkede op for at have 1½ times lektion, hvoraf det meste af tiden gik med at hører om ejendomsadministration.
Og jeg har en times kørsel hver vej. Jeg må indrømme at jeg lidt følte at der stod kvaj i panden på mig.

Dagen i dag var dog bedre. Og det var nødvendigt at komme, ene og alene fordi vi skulle aflevere opgaver i dag.
Men vi fik også den undervisning vi skulle have.

I morgen er det heldigvis selvstudiedag, så der regner jeg med at få lavet den næste bundne opgave. Hvis ikke helt færdigt, så bare halvt færdigt. Denne gang er det i jura.
Hvordan jeg skal få det til at fylde, ja det er mig en gåde. Men det går nok i sidste ende.

Nu vil jeg se om jeg kan få taget hul på den, forhåbentlig kan det lade sig gøre.

Ingen kommentarer: