fredag, oktober 06, 2006

Nogen dage

Nogen dage er åbenbart designet til at gå i vasken, eller i det mindste udspille sig i en eller anden form for twillight zone.

Dette er åbenbart sådan en dag for mig.
Som tidligere skrevet i dag, så har denne dag absolut ikke været den bedste for mig. Til alt held, ja så er min svimmelhed faldet lidt i styrke. Men min kvalme har det fint, det er vel egentlig også ok.

Besluttede mig for, at få lavet lidt om på hvordan bloggen ser ud. Håber at i kan lide det.
Langsomt vågende jeg op, men har ikke fået lavet noget som helst alligevel.

Tog den bærbare med ind i stuen, så jeg i det mindste kunne komme til at sidde lidt behageligt.
Og besluttede så, at få stivet mit ret bulede og støvede ego af.

Så jeg hoppede på OFir's chat. Det varede da heller ikke længe inden, at jeg var i snak med to fyrer.
Den ene fik jeg med på msn, og skal ærligt indrømme at vi har chattet sex, det meste af eftermiddagen.
Ikke at jeg har tænkt mig at gå Sille i bedene. Men det er faktisk fedt, at vide at man kan tænde en fyr, og endda få ham til at invitere en på motel, bare ved at bruge ens ord.

Og det fik mig da også til at føle lidt bedre, selvom at det er en meget kort lykkefølelse der slutter i samme minut som samtalen.

Lidt senere kom min veninde på. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg har haft gemt mig lidt for hende. Hun ved, altid med det samme, når jeg ikke har det så godt. Og hun har ret mange ting at tænke på selv i øjeblikket. Så der er jo ingen grund til at hun skal bekymre sig om mig. Eller hvad jeg gør.
Men fik da endelig snakket med hende lidt længere end vi plejer. Det er ved at være lang tid siden, at vi har set hinanden eller haft mulighed for at snakke sammen længe.

Ikke at man skulle tro det når man hører os snakke sammen.

Men vil ikke gøre noget der kan ødelægge hendes humør, heller ikke fortælle hende at jeg ikke har det så fedt.

Men med hensyn til Karma, ja så har jeg åbenbart en kæmpe gæld jeg skal have betalt. Men kan bare ikke lige se hvad jeg har gjort forkert.

Ingen kommentarer: