fredag, oktober 06, 2006

Karma ha

Karma
Hvis man slår ordet op på Google, så får man denne forklaring.
Karma is a sum of all that an individual has done, is currently doing and will do. Individuals go through certain processes and accompanying experiences throughout their lives which they have chosen, and those would be based on the results of their own creations: "karma". Karma is not about retribution, vengeance, punishment or reward. Karma simply deals with what is. The effects of all deeds actively create past, present and future experiences, thus making one responsible for one's own life, and the pain and joy brought to others

Så er jeg bedøvende lige glad med hvad en eller anden mystiker i fjernøsten en gang har besluttet.

Jeg må absolut have dårlig karma, og det har åbenbart besluttet sig til at straffe mig.

Jeg har på trods af medicinsk hjælp, sovet af pommern til. Mit hoved er tungt, jeg har kvalme nok til at stoppe en hel børnehave på et sukkertrip, og jeg er så svimmel. At den eneste grund til at man normalt befinder sig i den svimlende tilstand er indtagelse mere end rimelig alkohol.

Men jeg har overhovedet ikke rørt en dråbe alkohol, i ja faktisk alt for lang tid. Tror snart at jeg kan berettige en teenagers weekend forbrug i flere måneder.
Så føler at det er lidt uberettiget at jeg skal lalle rundt, og så endda nyde sideeffekten som er kvalme.

Lige meget hvad, ja så giver jeg ikke noget som helst for den karma. Cause it bites me on the ass every time. That SOB !

Ingen kommentarer: