torsdag, oktober 05, 2006

AARRGGGHHHH

AAARRRGGGHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forindihelgulandogenhalvvandmand !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag har bare ikke været min dag. Ikke at jeg er kommet galt af sted, tabt min ikke eksisterende formue, eller andre ting der ligner.

Men det har ikke været min dag, og det burde det ellers. I hvertfald set udefra.
Men inden i har vreden kogt, stegt og braset. Mine frustrationer har næsten været til, at tage og føle på. Mit humør brændt sammen, og glæden forsvundet.

Ikke at dem omkring mig har opdaget noget, eller ville kunne opdage det.

Men inden i, derinde hvor det tæller. Der hvor jeg lever og er, der har været decideret meget ufedt at være. Og det er at udtrykke det på den pænest mulige måde, overhovedet.

Jeg hader sådanne dage, mest fordi jeg har levet med dem alt for længe.
Troede de var væk, men nej de er åbenbart kommet tilbage for at bide mig i røven.

Det er sådanne dage det er godt at være single, så slipper jeg da i det mindste for at skulle undskylde for at have ædt hovedet af en anden, "bare" fordi jeg er i et dårligt humør.

Og skulle der sidde en enkelt snotforvirret og uoplyst mand og læse dette. SÅ ER SVARET NEJ, det er IKKE fordi det er den tid på måneden.

Ingen kommentarer: