søndag, december 03, 2006

Det var den weekend

Det var så den weekend der kom og gik.
Det er ikke fordi den har været meget travl, men har da alligevel rummet lidt udover bare slappe.

Fredag fik jeg ordnet alle de småting jeg havde på listen, og sluttede af med min mors gode mad. Skal da indrømme, at jeg have en mindre mavepine da jeg kom hjem. Havde spist alt for meget, som sædvanlig. Så jeg frygter lidt julen.

Lørdag gik turen til den nærmeste større provinsby, da jeg skulle have en fødselsdagsgave til min yngste storesøster. Hun fylder på tirsdag, men havde inviteret os alle til aftenkaffe lørdag.
Den fandt jeg hurtigt, samt en julegave til min ældste storesøster.
Det tog ca 1 time fra vi parkerede til vi var klar til at kører igen.
Til alt held var vi taget tidligt afsted, for da vi kørte hjemad var det ikke til at få en parkeringsplads.

Så lige hjem og slappe lidt, fik ikke lavet så meget.
Så var det tid til at tage ud til min søster og svoger, hvor det var familiehyggetid. Der var både boller, lagkage og varm kakao med flødeskum. Alt hvad der hører sig en fødselsdag og årstiden til.

Idag, har den stået op besøg hos min anden søster. En lille gåtur med hendes hund, hvilket mindede mig om hvilken dårlig form jeg er i. Men fik da kigget lidt på nye lyde til hendes mobil.
Hjemme igen, var jeg lidt raskløs, så da jeg havde afleveret lidt suppe til min niece. Hun spiser meget suppekoppen på efterskolen, så hun måtte have forsyninger med.
Så kørte jeg ned til mine forældre og ordnede bilen, så det er / var ren. Den er i hvertfald ren indvendig, og var ren udvendig da jeg kørte derfra.

Vel hjemme var det en tur under bruseren, for at få varmen. Og så ellers løst afslappet tøj, så jeg kunne udnytte resten af weekenden med at slappe af.

Nu da vejret viser sig fra sin kedelige side, med regn og blæst. Så har jeg tændt stearinlysene i stuen, og så står den på et lunt tæppe og dinnerladies.
Så kan det regne lige så meget det vil.

Ingen kommentarer: