torsdag, november 30, 2006

Det er ok c;)

Haha hihi hoho, eni miny mo.
YES !!!!! Så er de bundne til på mandag færdige, så godt som. De skal pudses og nusses lidt om. Men i det store hele er de færdige. Og det endda en dag før beregnet.
Det er sssååååå godt, mmmmmmmmmmm.

Så i morgen kan jeg bruge dagen på at slappe af, samt få ordnet nogle småting.
Lige nu er listen som følger:
1 Klippes
2 På sygehuset og have taget blodprøver og EKG
3 På apoteket
4 Ringet til pensionsselskabet
5 Skrevet brev til El-selskabet
6 Handlet ind til weekenden
7 Hjem til mine forældre og spise ( uhhmmm min mor laver klatkager, namnam)

Det var vist det, det er da en fin lille kort liste. Det skulle jeg nok kunne få en dag til at gå med, sådan da.

Med alle lektierne lavet, ja så har jeg faktisk også en friweekend. Det er noget af det bedste der kan ske i øjeblikket.
En hel weekend, hvor jeg ikke behøver åbne en bog.
En hel weekend, hvor jeg kan nusse rundt uden stress eller dårlig samvittighed.
Findes der noget bedre.

Jo måske en ting. At dem jeg holder af har det godt.
Det er faktisk også sagen, i hvertfald har min veninde det godt. Er i godt humør og ved godt helbred.
Se så bliv det ik' møj bere.

1 kommentar:

Lommen sagde ...

Jamen, fjong badabing - lyder super! :-) Så har du osse tid til at komme med et finansøkonomisk løsningsforslag til, hvordan man i december får en privatøkonomi til at hænge sammen (som osse foreslået ovre hos mig). :-)
God weekend!

Lommen aka Pernille