tirsdag, december 26, 2006

Dovneri af 1. grad

Julen har gået med dovneri af første grad.
Der er blevet sovet længe, slappet af, taget morfædre på sofaen og generelt lavet ingenting.
Selvfølgelig er opvasken blevet taget, støvsuget er blevet svinget. Men heller ikke meget mere.
Skal ærlig indrømme at jeg har nydt det, og måske endda overdrevet det en lille smule. Men en gang i mellem skal lige præcis nydes og overdrives lidt.

Fra i morgen går det løs, og der lægges hårdt ud.
Min far fylder 70 i morgen, så der skal holdes middag for de nærmeste. Eller rettere de nærmeste som vi ses med mest. Det er små 30 mennesker, så det kræver lidt plads. Men det har mine forældre heldigvis.

Derefter er det tid til at komme til kontrol på diabetesambulatoriet. Ikke det bedste tidspunkt, da det kan være lidt svært at holde diæten helt i skak. Men det skal jo til lige meget hvad.
Så er det tid til at kigge til et par venner. Den ene kommer hjem fra Irland i morgen, hvor hun har været hjemme og holde jul hos familien.
Men mon ikke vi kan finde en dag, hvor vi kan stikke hovederne sammen. Det er for dyrt at ringe sammen, og man bliver også træt i armen efter 5 timers snak.
Jeg ved at en anden veninde, hendes mand og søn tager til Kbh et par dage. Hvilket kun er en god ting, så kan de få hygget sig uden alt for mange ringer.

Og ja så er det ved at være nytår. Det var så det år, håber det næste bliver bedre. Både for mig selv, men mest for mine familie, venner og bekendte.

Ingen kommentarer: