onsdag, december 13, 2006

Kender du det ?

Jeg ved det er tdiligt på dagen, men det er desværre en nødvendighed at komme op nu.
Ellers havde jeg med meget stor lethed, og endnu dybere tilfredshed blevet i min seng. Men nej, projektet afslutter ikke sig selv, hvorend jeg ville ønske det.
Men træt det er jeg, og så alligevel.

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg igår prøvede noget som det er lang tid siden jeg sidst har prøvet. Og sidst var det med den, på det tidspunkt udkårende.

Jeg snakkede i telefon i går i over 5 timer, til klokken var 1 i nat. Se det er et stykke tid siden, Og ikke engang der var vi færdige,vi kunne have forsat.
Nu sidder der måske en enkelt eller to og spørg hvem det så var, at jeg havde munddiare med. Det var såmænd en klassekammerat/ven, nemlig PK.

Jeg må indrømme, at der sker noget underligt i øjeblikket, når jeg lukker folk ind i mit lille univers. Af en eller anden så lærer jeg dem utrolig godt at kende meget hurtigt.
Men jeg klager skam ikke, for det er dejlige mennesker jeg har lært at kende.
Men kender du det, man undre sig næsten over at man ikke har kendt dem længere.

Ingen kommentarer: