tirsdag, december 12, 2006

Når det er for fristende

Jeg pendler jo frem og tilbage til skolen, og til alt held kører jeg sammen med to af mine klassekammerater.
Det er et held fordi, at så slipper jeg fra tid til anden for at kører. Samt at når man bruger en time i transport hver vej. Ja så kan man godt blive træt af at synge for sig selv.

Der bliver vendt mange sjove og interessante emner på sådanne ture. Og det gør det absolut ikke mere kedeligt at vores fordeling er en fyr og to piger. Emnerne er lige frie af den grund og ingen af os er blufærdige med det vi fortæller.

Som emner kan nævnes tid og rum, massefylde, biler herunder hvilke vi hver især synes er fedest, mad, ex kærester, ting der er studierelateret og sidst men ikke mindst sex.
Alle emner kan bruges, ingen er for kedelige eller for langt ude.

Dog har vores ene medkører et lille problem, hun sover konsekvent når hun sidder på bagsædet.
Hvilket har gjort, at hun nu har fået æren af at være paparazzioffer. Vi kan simpelthen ikke lade være med, at tage billeder af hende. Så vi har efterhånden fået et lille kartotek over hende, samt de stillinger hun sidder i sovende.
I dag var der dog en ny udvikling, hun sad nemlig med åben mund. Noget hun ellers indtil videre har undgået. Men det var jo en invitation, til flere billeder.
Og sådanne gode billeder, ja dem må man jo dele. Så det bedste blev sendt rundt på msn, og op til flere valgte at bruge det til deres profilbillede idag.
På vej hjem kunne vi igen ikke lade være, det var simpelthen for nemt. Igen sad hun der med åben mund, og jeg har altid tic-tac's i bilen.
Ja i kan vel gætte hvad vi følte os fristede til at gøre.
Jeg kan dog fortælle, at vi var nødt til at fortælle hende at vi havde gjort det. Hun opdagede ingenting selv, hviket tager lidt af det sjove af.

Det skal dog siges om hende, at hun er en god portion humor og derfor godt kan grine af de tossestreger vi finder på.

Nå ja man bliver vel aldrig for gammel til at lege.

Ingen kommentarer: