lørdag, december 23, 2006

Så langt så godt

Så er huset rent, fra top til kælder. Vinduerne vasket både indvendig og udvendig. Der er støvsuget og tørt støv af. Alt vasketøjet er rent, og der er kommet rent på sengen.
Der er pyntet op med de få juleting jeg ejer.
Juletræet er pyntet, og står lysende i stuen. Der er de obligatoriske ting fra min mormor og farmor på. Den traditionelle julekæde er dog skiftet ud med en der har lysende engle i stedet. Men jeg tilgives nok skiftet.
Der er købt ind, og gjort klar.

Så i morgen kan bare komme an, huset er klar til at holde juleaften.

Jeg har sendt nogle få julehilsner, det er ikke blevet til mange i år. Men det er ok med mig. Det er ikke fordi jeg har glemt folk, slet ikke.
Men jeg har valgt have dem i mit hjerte i stedet.

Dem jeg har sendt til, er dem som jeg ved kan bruge en lille ekstra hilsen. Eller som jeg sender en taknemmelig ekstra tanke.

Men jeg vil nu alligevel gerne sende jeg i blogland, ønsket om en god jul sammen med dem i holder af.

Ingen kommentarer: