fredag, december 29, 2006

Så starter vi snart på en ny kalender.

Så er dette år ved at være gået, der er ikke mange dage eller timer tilbage. Vi skifter til en ny kalender, til et nyt årstal hvad enten vi vil eller ej.

Jeg må indrømme, at jeg bliver lidt eftertænksom på dette tidspunkt af året. Men ved da at jeg ikke er den eneste.
Kommer til at tænke på året der gik, og tænker på det der kommer.
Hvis jeg skal sætte mit år op i punktform, kommer det til at se nogenlunde sådan ud:
- Det nye år starter.
- Jeg bliver sygemeldt fra mit arbejde, igen
- Bliver fyret fra mit arbejde
- Rammer bunden af min depression
- Tager på ferie med en god veninde og hendes søn
- Kommer ind i det kommunale system
- Bliver optaget på mit studie
- Kommer ud af det kommunale system (jubii)
- Starter på uddannelsen
- Ja og så er det jul

Det var meget kort ridset op. Selvfølgelig indeholdte mit år mange flere ting, og mange flere positive ting. Men hvis jeg skulle lave et kort resúme så ser det altså sådan ud.

Det gode er, at det nye år der ligger foran mig ser mere positivt ud. Meget mere positivt end det gamle jeg går ud af. Og det i sig selv er meget værd.

Jeg kan kun sige at jeg er taknemmelig for alle de mennesker jeg har lært at kende igennem det sidste år. De som er blevet gode venner, dem som er kommet endnu tættere på. Men også dem jeg bare kender af navn, stemme eller skrift.
De betyder alle noget for mig. Alle som en tager jeg dem med mig ind i det nye år, hvor jeg håber på at få endnu flere gode stunder sammen med dem.

Godt nytår til alle fra Hunløven

1 kommentar:

Uden Relevans sagde ...

I lige måde

Lad os håbe at det bliver et godt år :o)

Knus Morfar