onsdag, december 06, 2006

Skal være ledsager

Det var både koldt og ikke særlig nemt, at komme ud af sengen i morges. Så jeg strakte den så langt jeg kunne.
Jeg endte ellers med en fornuftig temperatur i går aftes, med hjælp af en del stearinlys. Men natten over måtte min lille olieradiator kæmpe med at holde en rimelig temperatur.
Så da jeg stod op var der 15 grader, hvilket var noget koldere end min dejlig varme seng.

Morgenbadet var en rystende affære, på trods af det kogende vand som blev blandet i det kolde. For varmt var der ikke på badeværelset, som jo ligger i kælderetagen.
Men jeg blev det ren, og havde ikke dårlig samvittighed ved at skulle ud blandt andre.

På studiefronten har den stået på projekt, og vi har allerede nu vores problemformulering. Ikke fordi vi har stresset, faktisk har vi levet godt op til vores lov om hyggen. Så vi har haft brunkager og pebernødder på bordet i dag, hvilket nogen vist var lidt misundelige over.
Men det er godt til at tiltrække vejlederen, så fiffet hermed givet videre.

På vej hjem fik jeg en sms, om jeg havde lyst til at være ledsager i aften. Det er en af mine tidligere kollegaer, som har billeter til Johnny Logan. Hun ville hører om jeg ikke ville med, istedet for hendes kæreste som er blevet syg.

Nu er jeg ikke den store Johnny Logan fan, men da det er over 6 måneder siden jeg har set hende, nå ja så tager jeg ham med.
Det skal nok blive hyggeligt, og om ikke andet er det en oplevelse. God eller dårlig ved tiden vise.

Nu må jeg hellere komme i bad, hvilket er muligt uden brug af elkedel. Jeg har nemlig fået olie på i dag, jubiii.
Så ikke flere forfrysninger lige forløbig.

Ingen kommentarer: