tirsdag, december 19, 2006

Tung tirsdag

Jeg kom alt for sent op i morges, så jeg var nødt til at aflyse min tid på ambulatoriet. Ikke at det gjorde mig noget, som sådan. Men ringede ud for at aflyse, nu har jeg så bare en tid mellem jul og nytår. Men nå ja, så er der ikke så meget pres på.

Skulle også have taget blodprøver, men det blev altså heller ikke i dag. Tror nu heller ikke der sker det helt store ved det.

Men så fik jeg i stedet, ryddet op og vasket tøj. Begge noget der var tiltrængt.
Har også fået pakket alle julegaverne ind, og sat dem i kælderen. Så nu behøver jeg ikke bekymre mig om at der kommer nogle der er nysgerrige.
Fik endda pakket min fars fødselsdagsgave ind, så den er klar. Han har meget velvalgt fødselsdag den 27., samt han fylder 70 i år. Så gaven er indkøbt, og de sidste forberedelser til den dag ved at være færdige.

Har også været en gang til massøren, så nu er jeg godt træt i hele kroppen. Selvom det ikke altid er lige smertefrit, ja så breder der sig en god ro i kroppen bagefter.

I morgen står den på skole, og klargøring til præsentation, samt opponering.
Desværre ser det ud for som om vi kommer til at være de "barske", da der ikke rigtig er noget kød på det projekt vi skal opponere i mod. Der er de ting der skal være, bare ikke i en ordentlig kvalitet eller mængde.
Det bliver svært at skulle kunne hjælpe dem, så de ikke dumper.
Men det er i morgens hovedpine, lige nu står den på blogland.

Ingen kommentarer: