mandag, december 18, 2006

Var der noget med en weekend ??

Igen er en weekend fløjet forbi, næsten alt for hurtigt.

Fredag kørte jeg på skolen for, at få afleveret vores projekt. Det gik som det skulle, fik også snakket lidt med nogen af de andre. Det er jo ikke sådan, at få snakket så meget når alle sidder dybt begravet i deres projekter.

Efter jeg havde hentet det projekt vi skal opponere i mod, tog jeg med PK i centeret. Hun skulle lige have ordnet de sidste julegaver, og ja jeg havde ikke noget der var bedre at lave. Så hvorfor ikke hygge sig med en ven.

Da hun var færdig med at handle ind, og jeg med at genere alle de julesure, så var det tid at vende næsen hjemad. Hvilket ligger i hver sin retning.

Jeg var lige hjemme og vende, inden jeg kørte ud til KC. Hun skulle have sin julegave. Så det blev en hyggelig aften, med julekalender, varm te med mælk og honning, papirsflyvere og snak.

Da klokken var 9 var vi alle tre ret trætte, så jeg vendte næsen hjemad. Dejlig afslappet og med en god nats søvn foran mig. Pudsigt nok sover jeg utrolig godt når jeg har været sammen med de to.

Lørdag sov jeg lidt længe, kunne jo lige så godt udnytte muligheden.
Så afsted til byen, hvor der skulle julekigges i Tivoli. Spises flæskesteg, churrios og drikkes varm kakao.
Og så sidst men absolut det bedste: CRAZY X-MAS CABARET.
Det er en juletradition som jeg og mine søstre og nu også niece har. Julen er ikke startet eller ordentlig gennemført hvis vi ikke har set Vivienne McKee's sjove påfund.
Jeg personligt opdagede det om mig selv, at jeg er en ringer. Så kom ikke at sige at man ikke kan lærer noget, ud over at få trænet sit sprogøre lidt.

Søndag gik med at slappe, og lave intet andet end at læse den rapport vi skal opponere i mod.

I dag, ja der er de sidste julegaver blevet købt. Så nu er det ordnet. Jeg har fået hvilet mit hovede, som truede med at springes. Og så vist ikke så meget mere, men det er vist også tid at sætte farten lidt ned. Der har været tryk på det sidste stykke tid.

Ingen kommentarer: