tirsdag, maj 16, 2006

Føling = skod

Noget af det værste man kan opleve er at vågne op, som man er på vej ind i en føling.
Jeg vågnede i morges, og havde det ret underligt. Det tog et øjeblik før min hjerne registrerede hvad der var galt. Selvom jeg burde reagere hurtigt, var kroppen allerede blevet tung og langsom. Men kom da op og stavrede ud i køkkenet.
Her blev der hurtigt smurt noget mad, som lige så hurtigt blev indtaget.
Og bagefter var det tilbage i seng, for sådan en omgang dræner en fuldkommen.
Det er mange ting i denne verden, som jeg ikke synes er lige sjove.
Men at få en insulinføling, eller være på vej ind i en. Ja det ligger ret tæt på toppen.
Måske fordi jeg har oplevet, at kollegaer har grebet mig idet jeg faldt om. Eller komme til sig selv på en skadestue, og ikke helt kunne huske hvad der er sket.
Så langt kom jeg heldigvis ikke ud i dag. Men ved det kan ske.

Ingen kommentarer: