søndag, maj 28, 2006

Nyt legetøj

Så er den købt, mangler bare at hente og betale den. Men det lige frem glæder jeg mig til, kan næsten ikke vente.
Mit nye legetøj, som familien nok vil betegne det samtidig med at de ryster på hovedet. Ja det er et legetøj, et dyrt stykke legetøj. Men det er mit legetøj, og jeg undvære gladeligt andre ting for det. Tøj, musik, bøger ja endda mit højskoleophold er jeg villig til at ofre, for dette legetøj.

Nu sidder der måske en enkelt eller flere, og tænker hvad er det for et stykke legetøj. Jeg kan allerede nu sige, at ingen perverse tanker vil blive indfriet.
Næ det er såmænd en ny mobil, en LG S5200
Er den ikke fin

Det er så min nye mobil, som jeg håber at jeg meget snart kan hente.
Den er købt på QXL, men tilfældigvis så bor sælgeren ikke særlig langt fra mig. Så det er noget nemmere bare at hente og betale, end at skulle stole på det danske postvæsen. Som jo mister ret mange værdifulde genstande, næsten hver dag.
Har dog ikke selv været så uheldig endnu, 7-9-13, men man ved aldrig.

Min "gamle" mobil, som er ca ½ år. Ja den overlader jeg til min moder, som render rundt med en der kan slå folk ned. Især hvis man vil bruge den til det. Håber at det vil gøre hun tager den med lidt mere, men tror ikke helt på den.

Har en til "gammel" mobil, en Nokia 3200. Den har jeg lånt min niece, da hendes blev ved med at gå ud. Hun vil under ingen omstændigheder have den, det er den ikke fed nok til. Men det er nu også lige meget. Jeg har nu været mobil ejer længe nok og af nok mobiler, til at vide at det er rart med en backup. Om ikke andet så til når man skal ud og se ridestævner en dag det p..ser ned.

Så Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii Nu kan jeg så bare håbe at resten af alle de ting jeg ønsker mig, går i opfyldelse.

Og jeg ved godt man skal passe på hvad man ønsker sig, for man risikere at få det. Men jeg risikere det gerne med resten af de ting jeg ønsker.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykkke med den! Den ser fin og smart ud :-)

Jeg fik selv en ny for nylig - en Motorola Black Razr V3. Er glad for dens look, men ville hellere have at den var en Nokia on the inside :-)