søndag, maj 14, 2006

Plænevanvid

Jeg har aldrig været det store havemenneske, så for dem der kender mig, er mit havevanvid overraskende.
Jeg har da i hvertfald bevis på at jeg har været i haven i dag, nemlig en stor vabel. Den sidder uheldigvis et meget ubelejligt sted, nemlig der hvor jeg normalt hviler riven, hakkejern osv.
Så der er vist dømt havehansker for mig det næste stykke tid. Men heldigvis er de kommende plænestykker, nu gjort rimelige plane. Så den lovede regn i morgen, kommer ikke til at ødelægge mit humør.
Tværtimod gør det at, jeg slipper for at bruge dyrt vand til at få jorden til at synke lidt sammen.
Glæder mig usigeligt til dette projekt er færdigt, og jeg endelig kan nyde at sidde under mit træ med en god bog.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg satser også på, at der kommer en våd dag - eller to! Jeg skal nemlig give min plæne gødning og jeg vil gerne have det regner, så gødningen ender NEDE i jorden og ikke ovenpå plænen, så den sides... ;-)