mandag, maj 15, 2006

Water Rats

Det er med glæde at jeg for et par dage siden, opdagede at min ynglingsserie er tilbage på tv.
Den er godt nok et par år gammel, men alligevel synes jeg den har noget, stadigvæk.
Jeg er stor fan af Water Rats, og har tilmed haft held til at se nogle afsnit som ikke er sendt herhjemme.
At kunne følge Rachel, Helen, Frank, Jeff og alle de andre, er et rart gensyn. Et jeg glæder mig til hver dag, selvom jeg ikke er lige så meget slave af at skulle se afsnittene mere.
Der var et tidspunkt hvor der var rigtig mange hjemmesider på nettet, som var dedikeret til denne serie. De er desværre for de flestes vedkommende blevet nedlagt.
Der var en del, mindre gode. Men faktisk også nogle rigtig gode, som bla. Gro's. En nordmand, som jeg var så heldig at lærer lidt at kende. Hun havde den bedst opsatte, og mest udførlige hjemmeside jeg nogensinde har set. Hun valgte dog at nedlægge den, hvilket jeg synes var en skam.
Oven i alle hjemmesiderne om Water Rats, var der et par netringe dedikeret til Fanfic. Jeg var selv medlem på et tidspunkt.
Hvis der skulle sidde nogen og ikke vide hvad fanfic er, så er det historier / afsnit skrevet af fans.
Det var / er selvfølgelig ikke alle der er medlem der skriver, og jeg selv læste også mest i starten. Men endte med at sende nogle historier afsted, og kom endda ind på en 3 plads i det års bedste nye forfatter. Givet vi var kun fire, men jeg er nu stadig stolt.
Savner det af og til, min korte ikke særlige gloværdige forfatterkarriere. Men livet går jo videre.
Men min Water Rats dem har jeg lov til at have.
Ville dog ønske jeg havde dem på dvd, men har ikke kunne finde dem nogen steder. Hvis der er nogen der ved hvor de kan købes, så sig endelig til.

Ingen kommentarer: