søndag, maj 07, 2006

Sol og fregner

Jeg holder meget af sommeren, det skal slås fast som det første.
Med syvtommersøm, jeg elsker varme.
Det er lige før jo varmere jo bedre. Når jeg er sydpå, gerne Grækenland, har jeg intet i mod 40 grader. Jeg nyder det ligefrem, og trives fint også i middagsheden.
Jeg indrømmer blankt at, det også kan være lidt af en mavepuster for mig. At komme fra 20 danske grader til 40 græske grader. Men efter ca et døgn, ja så er jeg frisk og i mit es.
Der er dog en ting jeg ikke bryder mig om ved sommeren. Og det er bestemt ikke vejret.

Nej det er det faktum at jeg får fregner !

Normalt har jeg ikke fregner, og slet ikke på næsen. Men ved den mindste sol påvirkning, og det skal være den rigtige sol. Ja så ligefrem myldre de frem på min næseryg.

Jeg ved godt at det er da ikke så slemt. Men helt ærligt, jeg har blå øjne og blondt hår. Jeg gider sgu ikke være mere steriotyp, og dermed udvilke fregner.

Men jeg må se mig slået af DNA'en, min far er rødhåret. SUK !!! Der har jeg sgu ikke været heldig i genpuljen.

Ingen kommentarer: