mandag, juni 19, 2006

En hurtig beslutning

Jeg vil strække mine vinger, og tage sydpå.
Jeg har som tidligere fortalt en rigtig god veninde.
Hun fylder rund på lørdag, og det eneste hun virkelig ønskede var ikke at være hjemme.
Det har hendes mand så sørget for, så i morges fik hun en rejse sammen med sønnen, som gave.
Hun spurgte mig om jeg ikke ville med, der var lige en rejse tilbage.
Og der er ikke langt fra tanke til handling, så jeg ringede og bestilte.
Skulle dog bestille til to, ellers kunne jeg ikke få den. Det gjorde jeg, og besluttede at spørge min niece om hun ville med.
Det ville hun meget gerne, så alt blev arrangeret. Og i morgen tidlig kl 7 rejser vi til Skiathos i det græske øhav, til en uges ferie og hyg.
Så dagen er fløjet i et heftigt tempo, da alt skal arrangeres. Jeg måtte ud og have en ny badedragt. Skulle ringe til socialrådgiver, til arbejdspladsen og sige at jeg holdte ferie.
Ringede til familie, da vi skulle have været til Sankt Hans hos dem. Skulle jo lige melde afbud.
Pakke kuffert, ordne post, have sendt vigtige papirer afsted.
Ja jeg er stadig helt rundforvirret.
Men i morgen tager vi afsted, jubiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor lyder det dejligt!!!

Jeg ønsker dig simpelthen verdens bedste ferieuge i det græske og håber du kommer hjem mættet af sol, tzatziki hyggeligt selskab ;-)

Jeg er jo selv meget, meget glad for Grækenland og og sådan en uges afbræk er bare guld værd.

Kæmpeknus!