torsdag, juli 13, 2006

Afhængig

Jeg indrømmer det, jeg er dybt afhængig.
Jeg kan ikke leve uden, jeg må have det.
Jeg er først rigtig frisk, når jeg har fået det.
Min dag er ikke komplet uden, det er ikke rigtigt uden det.

Og nej det er ikke sex. Please, selvom det også kan være svært at undvære fra tid til anden.

Nej min afhængighed er værre, mere krævende. Og faktisk også en del dyre.

Jeg er afhængig af............ Cola !!!!!

Men ikke hvilken som helst cola, det skal helst være Pepsi Max. Mest fordi det er den jeg synes der smager bedst.
Jeg skal drikke sukkerfrit, og her er der altså meget stor forskel på kvaliteten. Den der kommer tættest på smage af rigtig cola er pepsi max. Hvilket har gjort den til mit favorit mærke.

Jeg kan drikke andet, men det er ikke helt det samme.

Så nu er hemmeligheden ude, jeg er afsløret som: COLA AFHÆNING !!!!!!!!!!


Mon der findes et sted jeg kan komme, lige som AA. Bare CA ?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi kan tage hinanden i hånden *G*

Jeg er totalt afhængig af Coca Cola Light. Pepsi Max er for mig nr 2 ;-)

Men afhængig - det er jeg!

Hunløven sagde ...

Hvor er det dejligt ikke at være den eneste.
Føler mig helt afslappet nu, ud over al den koffein der cirkulere i kroppen ;)