fredag, juli 14, 2006

Intet i fjernsynet

Fjernsynet er slukket, der er intet at se.
Godt nok er der Top Gear, noget jeg som ynder at se. Nok mest fordi jeg elsker fart og har et blødt punkt for hurtige biler. Men det er en genudsendelse, og det gider jeg bestemt ikke bruge min tid på. De film der sendes på diverse kanaler, ja dem har jeg alle set.
Jeg kunne sætte en dvd på, men ærlig talt gider jeg ikke bruge min aften foran fjernsynet.

Så i stedet har jeg taget mig lidt af mig selv. En ansigtsmaske så grøn, at det næsten er synd at Jehovas Vidner ikke kiggede forbi. De ville have troet jorden var blevet invaderet af grønne aliens. Den er dog vasket af nu, den røg sammen med hårmasken.
For ja selvom man som mig har kort hår, så skal det også plejes, siær om sommeren. Og med den medfart min hovedbund fik i det græske, godt og grundigt solskoldet, så er det en nødvendighed.

Tror resten af aftenen og måske natten skal bruges på, at lægge billeder på flickr. Måske få en hjemmeside op at stå, eller bare ændre udseendet lidt her på bloggen.
Hvilken rækkefølge det kommer i, har jeg endnu ikke besluttet.

Har ikke lavet så meget i dag. Fik besøgt mine forældre og min kære gamle kat.
Det så ud til at den (katten) havde lagt sig til at dø, den er også 16 år. Men i dag havde den besluttet sig for at det skulle være løgn. Så efter næsten en uge, hvor den næsten ikke har spist eller rørt sig. Ja der har den ædt og brokket sig så det stod efter.
Dyr er mærkelige, men den her kat er vist mere end mærkelig.

Har fået snakket med min tillidskvinde, bliver jo nok snart nød til at kører ud og sige farvel til mine gamle kollegaer. Men da der er ferie, må det hellere vente et par uger endnu. Desuden er afdelingslederen der heller ikke, og det er sådan set hende jeg skal aflevere nøglen til. Især da jeg ikke kender den nye kemiker.
Fik også sendt et par sms'er til en gammel kollega, hendes nummer mistede jeg heldigvis ikke da min mobil blev stjålet.
Vi snakkede om at ses, til en fyraftens cola. Der er igen en del gravide i afdelingen. Det ender med at de bliver nødt til at spritte stolene af.

Ingen kommentarer: