tirsdag, juli 25, 2006

At tale til en dør

Har været til møde på kommunen i dag, var indkaldt af min socialrådgiver.
Det var som at tale til en dør, fuldkommen lukket og ligeglad.

Havde inden fået nogle gode råd og punkter, af den socialrådgiver fra BST som jeg har kontakt til. Men kommunens, ja hun var fuldkommen ligeglad.
Alt hvad jeg påpegede af fejl i hendes rapport, jamen det havde jeg da sagt eller også så havde jeg ikke fortalt hende det.
Kort sagt, hun laver ingen fejl. WRONG !!!!!!

Hvis der er noget jeg hader mere end inkompetente mennesker, så er det dem der nægter at de kan begå en fejl. Så er jeg ligeglad med hvor kompentete de er. Man lærer da aldrig noget, især ikke hvis man ikke lærer af sine fejl.

Det korte af det lange er at jeg har pudset socialrådgiveren fra BST på hende. Jeg orker ikke at snakke til en dør mere. Og desuden har hun mere eller mindre givet mig dommen.
Hun mener, at alle de experter der har udtalt sig er forkerte på den. Og at jeg da sagtens kan arbejde med mit fag, samtidig med at psykiateren er helt gal på den. For jeg skal da bare se at bliev raskmeldt, jeg er da ikke syg.

Øøøhhhhh der er åbenbart et eller andet jeg har misforstået. Jeg troede nemlig at man skulle kunne få hjælp, eller i det mindste blive set på bare en smule menneskeligt. Men det er der vist ingen fare for. Alt man er, er en kategori og/eller en paragraf.

Og det er det "fantastiske" velværdssystem som vi praler med i udlandet.
Ha ha det er da en joke af dimensioner.

Ingen kommentarer: