søndag, juli 23, 2006

Denne søndag

Jeg havde en naiv tro på, at når det regnede ville det blive bare et par grader køligere. Indrømmet det var naivt, men nogen gange er det lidt rart at være naiv.

Men kan da lidt glæde mig over, at jeg kom tidligt ud af sengen. Så jeg nåede at få hakket det værste ukrudt væk i forhaven, inden det blev alt for varmt. Er dog ret sikker på, at de der så mig, har rystet på hovedet. Jeg gjorde det nemlig kl 6 i morges.
Men når man vågner kl 4, ja så er det vel ikke så usædvanligt. Eller..........

Det blev i hvert fald gjort. Så nu er min dårlige samvittighed lidt mindre, og min græmmelsesfaktor vil være lavere på tirsdag, når der kommer mægler. Selvom jeg godt ved det ikke er det der trækker huset meget ned i værdi.

Fik snakket med min veninde, og prøvede at hjælpe hende med et IT-problem over messenger. Men tror vi begge indså at det var et dødsdømt projekt. Så hoppede i Astra'en og kørte ud til hende. Ikke at det gjorde sagen meget bedre, men nu kan jeg i det mindste overfor mig selv sige at jeg virkelig prøvede.
Det er ikke altid nemt at skulle guide andre over nettet, især når man ikke kan se hvad de kan se.
Men er ikke så flov over at jeg ikke kunne få det til at virke. Hendes mand som virkelig ved noget om sådanne ting kunne heller ikke. Så nu må det vente til han kommer hjem, og så ordner han det sikkert i løbet af nul komma fem.

Ellers er dagen gået med at sortere billeder, uploade, downloade, redigere osv. Noget man vel egentlig burde gøre om vinteren. Men har alligevel hygget mig med det i dag. Og kommer jeg ind på det studie jeg har søgt, ja så er det ikke sikkert der er tid til det når vinteren kommer.

Nu vil jeg dog give min kære gamle stationære pc et velfortjent hvil, ligeså meget fordi den igen siger mærkelige lyde. Så det vare nok ikke længe inden det takker af.
Men det må lige vente til jeg har fået lagt alle koder, billeder og musik over på cd'er. Så det ikke går som sidst, hvor jeg mistede en masse ting, fordi jeg ikke var forudsende.

Ingen kommentarer: