torsdag, juli 20, 2006

Hvor er jeg træt....

Hvor er jeg træt af

  • mere eller mindre inkompetente mennesker
  • at overnævnte sidder i stillinger hvor de har mulighed til at bestemme over andre
  • at betale så meget i skat, bare for at det skal gå til administration. Hvad med at lønne dem som gør et stykke arbejde. Hvad med at lade pengene gå til dem de virkelig er møntet på.
  • at se til mens dem som er dygtige til noget, skal mases ned bare pga janteloven
  • at hører racistiske kommentarer og vittigheder
  • at det er de der råber højest der bestemmer i dette land
  • at hører der er ligestilling, og se det modsatte. Hos kvinderne er det lønnen, hos mændende muligheden for at holde barsel. Bare som eksempler.
  • at hører at regeringen gerne vil have at man efteruddanner sig. Men enten skal man selv betale KASSEN eller også så er man nødt til at sige op og gå på SU. Begge dele er en joke.
  • at man ikke kan arbejde sig op, uden at skulle kæmpe mod andres fordomme og janteloven.

Hvad er du træt af ??

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhhhh....

lige for tiden er jeg mest træt af mennesker, som er "små". Under lavmålet. Altså i ånden. Ikke fysisk.

Og at uskyldige mennesker, civile, bliver så hårdt ramt af krig og bombninger.

Og så er jeg træt af overforbrug og mangel på respekt for ressourcer. Luksusting er dejlige, men de gør ikke - i overdrevent antal - lykkeligere. Jeg er ikke misundelig, jeg har hvad jeg skal bruge. Men jeg er ved at kaste op over, at skellet mellem rig og fattig bliver større og større.

Det er primært de ting, jeg er træt af.

Heldigvis er jeg mest glad - og meget, meget taknemmelig for det gode i mit liv. Men jeg sidder vist også i held lige nu :-)

Hunløven sagde ...

Håber da at dit held vare ved.
:-)