søndag, juli 16, 2006

Massere af tid

En af fordelen ved søvnløshed er, at man får nået så mange ting man ellers udsætter.
Så i dag har jeg fået vasket tøj, haft tid til at læse i en god bog. Jeg har fået malet gangen, og ryddet op.
Så nu mangler jeg bare at få hængt knager osv op igen, men det må vente til i morgen. Eller senere i nat, alt efter om jeg får sovet eller ej.
Min veninde sagde at det da måtte være dejligt ikke at være træt. Det er da også ok, men en smule spooky overhovedet ikke at være træt.
Desværre har jeg måtte konstatere at min kære Pc måske, ikke holder forfærdelig meget længere. Den er er begyndt at sige som om den koger vand, fra tid til anden. Det er ikke ligefrem særligt betryggende.
Ved godt at jeg har den bærbare, men alligevel. Jeg kan ikke undvære den stationære, det er den jeg sidder mest ved.
Nå jeg tror jeg vil begive mig ud i blogland, og måske ind forbi fjernsynet. Bare for at få lidt tid til at gå.

Ingen kommentarer: