søndag, september 10, 2006

Travle dage

Det er nogle dage siden sidst jeg har blogget, ikke at jeg har glemt det. Men ugen har stået i projekt tegn.

Onsdag stod den igen på undervisning, og jeg fik lejlighed til at møde min gruppe. Kan kun sige at jeg var heldig og komme i en god gruppe, ikke at jeg overhovedet tror der er nogen dårlig.
Selvom vi havde lektionsfri om torsdagen, ja så mødtes de tre af os for at arbejde på projektet. Og vi mødte ind fredag morgen kl 8 for at nå at få det færdigt. Vi nåede også 95 procent inden det skulle afleveres, inden vi tog hjem kl 16 den dag.

Da det er en bundnen opgave, ja så vil vi alle gerne have denne overstået så godt som muligt. Det er jo rart at vide at man har en under bæltet, inden man går videre. Især eftersom man max må misse 3 ud af 8.

Desværre gik min bærbare ned, og vi måtte stryge nogen af mine slides til min del af præsentationen. Men det var da heldigvis mig, det kommer til at gå udover, og ikke en af de andre i gruppen.

Dagen i går gik med familiefødselsdag, hvor vi fik mulighed for at møde det nyeste familiemedlem. Tror nu han prøvede at undgå os, for han sov det meste af tiden.
Men det var som altid hyggeligt at være sammen, og få snakket lidt om løst og fast. Så var det også en mulighed for at være sammen med min niece, som havde hjemmeweekend.

Jeg kørte direkte derfra og op til en gammel gymnasiekammerat. Lidt en tradition at vi mødes en gang i mellem, det fleste af tøserne fra gymnasiet.

Det er en god mulighed for, at se og snakket med dem man gik sammen med. Og få samlet op på hvad der er sket med de andre siden sidst. Hvem der er blevet gift/ skal giftes, hvem der har fået ny kæreste, barn, hus osv.
Vi snakker ikke så meget gamle dage, som mange nok skulle tro. Det er mere hvad der sker nu, hvem der arbejder hvor og alle de andre ting.

Så klokken var halvmange da jeg kom derfra, og jeg var godt træt.

Havde aftalt med min veninde, at jeg kom forbi i dag. Så kunne hendes mand kigge på min bærbare, droppede det dog og har forsøgt mig selv.
Desuden kravler hun rundt på alle fire, med en ryg der igen har sat sig fast.

Samtidig har jeg fået vasket en røvfuld tøj, og ryddet en smule op. Selvom energien bestemt ligger på et meget lille niveau, men det skal jo ordnes. Især hvis jeg har tænkt mig at skal have rent tøj på i morgen. Burde også skifte sengetøj, men nu må vi se hvad det bliver til. Forhåbentlig har jeg end selvstudie dag på tirsdag, så må det blive der.

Oveni har jeg ingen telefonforbindelse i øjeblikket ud over min mobil. For min netudbyder, som også er min IP udbyder. Har ikke som ellers lovet, været her og skifte modem. Så jeg kan kun være glad for min mobil i øjeblikket.

Det betyder dog at her er dejligt stille, for telefonen ringer jo ikke så tit. Især ikke når folk ikke ved, at de er nødtvunget til at ringe til mobilen. De fleste i min omgangskreds bruger nemlig generelt det at ringe til fastnet, istedet for mobilen.

Ingen kommentarer: