søndag, oktober 22, 2006

Billigt til salg.

Så er ugen gået, og min ferie er mere end brugt. Derudover er den meget meget billigt til salg, så hvis nogen har lyst.....

Dagen i dag er gået med at få ordnet de sidste ting, som jeg gerne ville have på plads inden mandagen kommer.
Så den har stået på oprydning og rengøring i lidt større stil. Noget jeg har haft skubbet foran mig, da det ikke lige var det jeg havde lyst til at bruge ferien på. Men tror vi alle ved, at det er en af ting der ikke forsvinder ud i den blå luft. Som nys, prutter eller andet godt som Leasy siger, så forsvinder støv og vasketøj ikke ud i den blå luft.
Og da der var rigeligt af begge ting her i huset, ja så var der ikke andet at gøre end smøge ærmerne op og komme igang.

Jeg har endda fået vasket bilen, og det var absolut ikke luksus. Jeg fik taget mig sammen til at gøre den ren indvendig i starten af ferien. Men udenpå, ja der trængte den lige så meget som indeni. Så nu er den trafiksikker med rene ruder, og sprinkleren fyldt op.

Jeg har som jeg har for vane, brugt en del tid på mine computere. I dag er ingen undtagelse.
Jeg besluttede mig at tage den bærbare under kærlig behandling, så jeg kan være sikker på at den kører optimalt.
Så nu er der lavet mastercd'er, den blev sat tilbage til da jeg fik den. Og der er installeret ny messenger, mailprogram og explore 7 på. Så den ser faktisk lidt rap ud.
Nu mangler den bare at blive defragmenteret, så den kommer til at kører optimalt.

Det kan den få lov til at hygge sig med, mens jeg tager fjernsynet fra. Det bliver jo hentet i morgen til reparation, og da jeg ikke er hjemme. Men det er min mor der sidder vagt (en fordel ved at ens forældre er kommet i pensionsalderen), så vælger jeg selv at tage det fra i aften.
Samt at få lagt alle relevante papirer frem, så alt er klart.

Håber alle nyder den sidste tid i friheden, inden det i morgen igen går løs med arbejdslivet

Ingen kommentarer: