mandag, oktober 23, 2006

Tycho Brahe

Den gamle stjernekigger har lagt ryg, næse og navn til meget. Bla. til udtrykket en Tycho Brahe's dag.
Sådan en må jeg siges at være rendt ind i i dag. Med hovedet først.

Den startede faktisk i går aftes med, at jeg ikke kunne sov i går. Så sammenlagt, tror jeg hvis jeg er heldig, at jeg har fået 3 timer.
Selvfølgelig de sidste 3 timer inden jeg skulle op.

Så kom jeg for sent op, og for sent ud af døren. Suprise suprise.

Da vi drejer ind på skolens parkeringsplads, ja der kommer der en sms om at vi har fri det første tre lektioner. Ikke så fedt når man bruger en time, hver vej.

På skolen er netværket nede, så vi kunne ikke engang bruge tiden på at surfe.

Jeg bliver ringet op af firmaet der skal hente mit fjernsyn, at de bliver forsinket.
Det sker to gange, hver gang er jeg nødt til at give beskeden videre. For jeg sidder jo på skolen, og har en til at vente på dem hjemme hos mig.

Endelig efter et ikke særligt spændende foredrag, får vi tidligt fri. JUBIII

På vej ud af byen, mens vi holder i kø. Ja der bliver vi påkørt bagfra. Så måtte jeg jo ud og kigge på skade, og have alle de relevante oplysninger.
Umiddelbart ser det ikke ud til at der er sket noget, men må heller få tjekket det på værkstedet.

Hjemme får jeg at vide, at der går 2 til 3 uger før jeg får mit tv igen. I mens må jeg se på et lille og meget gammelt tv.

Og hvis tingene forsætter på denne måde, ja så får jeg heller ikke meget søvn i nat.

Jeg prøver virkelig at se det positive i al det skete i dag. Men lige nu, ja der har jeg ret svært ved det. Ikke engang de fine lykkepiller, kan helt hjælpe mig her.

Så hvis der er nogen der kan se det positive, så er jeg glad for alle input

Ingen kommentarer: