torsdag, oktober 19, 2006

Lektier.........

Hele dagen har stået i lektiernes tegn.
Skal dog indrømme, at jeg har taget en lidt længere pause her for nylig. Hjernen havde simpelthen fået overload, alle systemfunktioner begyndte at slukke ned en efter en.

Først stod den på Bolig og ejendom, til finansielle produkter, herefter jura om aftalers indgåelse.
Så lidt præsentation i form af individet i organisationen.

Så da jeg kom til statistik, denne gang om grundlæggende sandsynlighedsfordelinger og deres karakteristika, ja da ramte jeg muren.
Symptom: at stave sig gennem hypergeometrisk fordeling. Kur: en større mængde cola, lidt water rats og at give katten sin penicilinpille.

Nu er hjernen så småt ved, at komme til live igen. Hvilket er en god ting, da jeg ikke har planlagt at bruge hele dagen i morgen på at læse lektier.

De sidste to dage i denne livsreddende ferie, håber jeg på at bruge i lidt frisk luft, evt. sammen med gode venner.

På mandag starter hverdagen så igen, med 7 timers undervisning.
Lige nu, ja da kunne ferien godt vare lidt længere for min skyld.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ønsker dig et par rigtig gode, afslappende fridage efter al lektielæsningen!

Knus