onsdag, oktober 18, 2006

Ikke gagdet dag

Nu er jeg, synes jeg da selv, et tålmodigt menneske. Jeg er også et menneske som godt kan lide ny teknologi, jeg synes det er interessant hvad diverse ting kan gøre for os.

Men jeg skal ærligt indrømme, at inden for de sidste 24 timer, er min tålmodighed og tro blevet sat på prøve.

I går da jeg sad og slappede foran colortossen, ja der besluttede tv'et at spille mig et puds. Igen.
Så bedst som jeg vælger at skifte kanal, på den dertil foreskrevne knap. Ja så beslutter tv'et sig for at jeg da har lyst til at kigge lidt på indstillingsmenuen.
Noget som overhovedet ikke havde faldt mig ind.

Da dette ikke er første gang, ja så var der jo ikke andet at gøre end vente, til servicecenteret for kæden hvor jeg har købt tv'et åbnede her til formiddag.

Så kort efter åbningstid, ringede jeg og kom til at snakke med Kenneth. En flink fyr, som da gerne ville hjælpe mig med mit problem.
Og han gjorde virkelig sit bedste, især taget i betragtning af at han sad med hans egne problemer.
Her snakker jeg ikke om eksistentiel krise, min kærste har forladt mig, hvorfor gik kylingen over vejen, type ting.

Næ, først ville hans mus ikke makke ret, da den endelig virkede. Ja så skulle han oprette sagen, to forskellige steder, fordi sådan er systemet åbenbart oprettet.
Bedst som han sidder med det, så kommer det venligt: " Kan jeg lige få dig til at hænge på ?"
Mikrofonen blev slået fra og den larmende tavshed var tilbage i røret.
Lidt efter kommer han tilbage, "Du må undskylde, men jeg var nødt til at afslutte sagen, for at gå in og rette i den"

Men JUBIII til sidst blev både hans og mine problemer løst.
Så nu bliver mit fjernsyn hentet på mandag mellem 10-14 for at blive lavet.

Er det så nu jeg sidder og tænker, skulle ikke undre mig om de taber det.
Neeejjjj vel ! Men som tingene går i øjeblikket, så skulle det nu ikke undre mig.

Oveni er min printer/scanner overbevist om at den ikke kan arbejde sammen med den nye stationære. Eller rettere scanneren findes lige pludselig ikke.
ØØhhh jeg kan se dig !!!!!!!

Så ville da sende bud efter en ny skive med driveren på, da der åbenbart er en fejl på den gamle.
Jeps det bliver så lige 116 bobs plus forsendelse.
Sig mig står der idiot i panden på mig idag, vent lidt tjekker lige........

Nix så nu er jeg igang med at downloade den fra deres hjemmeside, GRATIS !!

Det er så absolut ikke min gagdet dag i dag, tror at min lille plan om at bygge to gamle pc'er sammen til en skal vente.

Har på fornemmelsen at det bare bryder i brand eller andet.

Ingen kommentarer: