mandag, oktober 02, 2006

Underlig oplevelse

Jeg oplevede noget underligt den anden dag, der tikkede lige pludselig en sms ind.
Ja det var ikke det at jeg fik en sms, der var det underlige. Så stor en social paria er jeg nu alligevel ikke.

Næ det underlige var at det var fra min tidligere bedste veninde. Som jeg ikke har hørt fra i snart et år. Ikke at det gør det helt store, ikke mere i hvert fald.

Hun skrev at hun havde fået nyt mobil nummer, og min første tanke var: Hvad inde i hel.... rager det mig.
Men da jeg jo har tilbragt næsten et helt døgn i psykologstolen, ja så stoppede jeg min første inpuls og lod som ingenting.

Jeg mener, hvorfor tror nogen mennesker, at de kan vælge en til og fra som de ønsker det. At de kun kan få det sjove i et venskab. At det at være venner ikke betyder at man stiller op når tingene er hårde.

Jeg fatter det ikke, især ikke efter de gange jeg stillede op for hende. Trøstede hende når hun græd, eller lyttede til endeløse datingsorger.
Holdte på hemmeligheder og hjalp når tingene var dårlige.

Kan da godt blive lidt sur i skralden, når man ved at hun har fortalt alt til hendes mand. Alle mine små hemmeligheder, som ellers kun hun vidste.
Og at hun afskrev mig, da jeg havde brug for støtte.

Nå men vi får vel alle hvad vi har fortjent. Eller..........
Jeg har fået flere gode venner, bla en kanon veninde der altid er der for mig.
Hun er sammen med en mand der er hende utro, og som bla opfordre mig til at have sex med ham.

hmmmm go figure !!!

Ingen kommentarer: